Miljøfyrtårn lanserer LUMA – et nytt bærekraftsverktøy for bedrifter

Miljøfyrtårn lanserer LUMA – et nytt bærekraftsverktøy for bedrifter

Den 30. januar lanserte Miljøfyrtårn LUMA – et innovativt og brukervennlig verktøy som gir bedrifter full oversikt over sitt bærekraftsarbeid, uansett størrelse. 

Med moduler for styring, klimaregnskap og bærekraftsrapportering, hjelper LUMA virksomheter med å systematisere og dokumentere sitt bærekraftsarbeid på en enkel og effektiv måte.

Din digitale bærekraftsavdeling

LUMA gir bedrifter tilgang til en digital bærekraftsavdeling, med konkrete tiltak som gir reell effekt. Verktøyet gir også veiledning på veien mot Miljøfyrtårn-sertifisering og forenkler resertifiseringsprosessen. 

Alt samles i én portal, slik at bærekraftsarbeidet blir strukturert, målrettet og enkelt å følge opp.

INFO-subscription fra Infosoft forenkler administrasjonen

For å sikre en smidig administrasjon av abonnementer er INFO-subscription fra Infosoft integrert i LUMA-plattformen. Dette gjør det enkelt for kundene å bestille, endre og administrere abonnementene sine direkte i portalen. Endringer trer i kraft umiddelbart, og faktureringen skjer automatisk og korrekt – en sømløs løsning for både Miljøfyrtårn og deres kunder.

  • Vi er stolte av å bidra til at LUMA-plattformen gjør bærekraftsarbeid enkelt og tilgjengelig for norske bedrifter, sier Johnny Flaa, daglig leder i Infosoft.
A smiling woman with blonde hair and glasses, wearing a black blazer and beige blouse, sitting in an office setting.
  • Vi ser alltid etter ny teknologi for å forenkle og effektivisere prosesser, og vi er svært fornøyde med løsningen vi har utviklet sammen med Infosoft, sier Linn Aas-Hansen Bøgebjerg, leder for organisasjon og forretningsutvikling.

Interessert i å lese mer?

Last ned vårt whitepaper, som dykker mer ned i emnet og gir eksempler. 

whitepaper-blog-cta-no
Last ned vårt gratis whitepaper nå og få eksklusiv innsikt og strategier for å øke abonnementsveksten.